فبراير 20، 2008

ععااااااااااااااااا بحبك ا جورج




طبعا حد حيقولى اشمعنى جورج كلونى، مش جورج قرداحى ولا وسوف ولا حتى دبليو سى بوش ولا بلاش ده

**

مهو طب قولولى اعمل ايه، رشدى اباظة والله يرحمه، حسين فهمى وعملها واتجوز ومش مسامحاااااااااااه ليوم الدين،والشباب بتوع اليومين دول مع احترامى ليهم لكن بحس انهم مش ملو هدومهم كده ولا ليهم هيبة الناس الى بقولكم عليها0،تحس ان ليهم شمخة كده الى انا معرفش هى ايه

**

حد طبعا حيروح طالع كده فجاة ويقولى طب ايه الى عاجبك فيه،اقوله فشرت ده كفاية شوية الشعر الرمادى دول، ولا الغمازة، ولا طابع الحسن مع العلم انه ممكن لا يكون فى غمازة ولا طابع حسن بس الكلونى بقى فى عين امه غزال(بالعند فيكم)0

**

وبعدين لازم تعرفوا بقى انه مش شكل وبس-انا مش سطحية للدرجة دى يعنى-يعنى الراجل دماغه نظيفة برضه وشخصية جامدة وعاقلة بشهادة كل الى عرفوه، ده غير موقفه من السياسة الامريكية الخارجيه المهلبية ورفضه ليها بايباء وشمم0

**

وغير كده متواضع ومؤدب وابن ناس محترمين وابوه راجل سياسى معتبر ، ايه يعنى كان متجوز قبل كده طظ هى الخسرانة، وبعدين انا شفت صورتها بينى وبينكم مش اد كده، انا عارفة عجبه فيها ايه بلا هم، المهم انه دلوقتى ميش ميرتبط0

**

وليكوا على لو الحكاية مشيت كويس انا مش عايزة منه حاجة، انا عايزاه بالبلدة الى عليه بتاعة اوشن 11 الى كان لابسها وهو طالع من السجن، شوفتوا انا شارياه اد ايه، بس على شرط انه ميمثلش مع اى واحدة غير بموافقتى ، وان كان ولابد يبقى بوس هادف فى سياق الدراما-هما دايما يقولوا كده انا مالى-

**

لكن ولانى عارفة نفسى المنحوس منحوس، ورغم كل الحاجات والاهتمامات المشتركة الى بينا للاسف فى مشكلة واااااااااحدة بسسسسس ، نفس المشكلة الى قابلت المرحوم عبد الفتاح القصرى لما ضحكوا عليه فى فيلم قديم وفهموه انه ممكن يتجوز اخت مارلين مونرو، راح متمطع وقايل بطريقته المشهورة :-

((معانديش ايتها ماااانع اتجوززززز اخت مانرررررين مونرووووو بس على شررررط تسلممممممممم))


وهــــــــو ده عيبــــــــــــــــه


3 عرفوا عيبها:

Ahmed Al-Sabbagh on 20 فبراير 2008 في 11:39 م يقول...

good

i like your blog

ahmed

unknown on 21 فبراير 2008 في 4:49 م يقول...

هااايل جدا.. شكلك كده طالعة زي الساروخ في المدونات ومش هانعرف نحصلك.. بس ماتنسينيش لما توصلي بقى بإذنك يارب.. وياريت أول كتاب تبقى تحطي إسمي في الإهداءات.
بس في حاجة واحدة.. ملقتيش صورة تانية للباشمهندس جورج عبد الرحيم كلوني غير الصورة دي. صحيح الحلو ما يكملش.. وأهو ده عيبه
هههه اقتبستها منك

ياللا اشوفك بعدين.. تكوني خبطينا موضوع تاني كده بس ايه.. حاجة حرشة

بااي

Z_Diva on 23 فبراير 2008 في 2:53 م يقول...

yo2sfny we y7z fe nfsyty inny a2olik ino mertebet
hard luck ba2a :D

 

Term of Use

أهو ده عيبه Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino